طرح تحریم رژیم صهیونیستی توسط اتحادیه اروپا برای اولین‌بار اسپانیا، ایرلند و نروژ کشور فلسطین را به رسمیت شناختند ویدئو | فیلمی از هلی کوپتر رئیس جمهور قبل از سقوط ذبیح‌الله مجاهد از ایران خواست برای به‌رسمیت‌شناختن طالبان پیش‌قدم شود سفیر ایران در مسکو: راه گسترش همکاری‌ها با روسیه ادامه خواهد یافت سخنگوی قوه‌قضائیه: پرونده فساد در فوتبال در مرحله احضار متهمان است | حکم قطعی وزیر سابق جهادکشاورزی صادر شد قیمت عجیب «کفن» در بهشت‌زهرا(س) تهران مقتدی صدر از دولت عراق خواست سفیر آمریکا را اخراج کند و سفارت را ببندد دستاورد‌های دولت سیزدهم باید به‌درستی تبیین شود همسر شهید امیرعبداللهیان در دیدار وزیر خارجه عمان: ایشان علاقه‌مند به توسعه روابط با عمان بود + فیلم نتایج اولیه آزمون کارشناسی‌ارشد اعلام شد (۸ خرداد ۱۴۰۳) + لینک حمله اسرائیل به چادر‌های آوارگان در رفح با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت اعضای ستاد انتخابات خراسان رضوی منصوب شدند نام‌گذاری خیابان پاستور و بزرگراه بعثت به‌نام شهید رئیسی نمایندگان مجلس دوازدهم سوگند یاد کردند + فیلم سخنگوی اقتصادی دولت: ایران به رشد اقتصادی پایدار رسیده است قالیباف: برنامه هفتم می‌تواند هم محور وحدت باشد و هم باعث امیدآفرینی شود بسته خبری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۸ خرداد ۱۴۰۳) اعلام آمادگی دولت بحرین از عادی‌سازی روابط با ایران پسارئیسی، نه اسرائیل برمی‌خیزد و نه غزه فراموش می‌شود
سرخط خبرها

وقتی روحیه بعضی‌ها با شفاف سازی نمی‌سازد!

  • کد خبر: ۱۶۹۶۶۴
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
وقتی روحیه بعضی‌ها با شفاف سازی نمی‌سازد!
شاید اطلاع دارید که یک نماینده مجلس گفته است: «نباید با مردم شفاف بود و همه چیز را به آن‌ها گفت.» پس از این اظهارنظر، تصمیم گرفتیم برویم سراغ یکی دو تا مسئول تا بدانیم آن‌ها درباره شفاف سازی چه نظری دارند.

شاید اطلاع دارید که یک نماینده مجلس گفته است: «نباید با مردم شفاف بود و همه چیز را به آن‌ها گفت.»

پس از این اظهارنظر، تصمیم گرفتیم برویم سراغ یکی دو تا مسئول تا بدانیم آن‌ها درباره شفاف سازی چه نظری دارند. یک نفرشان خیلی موافق شفاف سازی بود:من هم موافق شفاف سازی هستم، هم عاشق شفاف سازی. حتی هزینه شفاف سازی‌ها را هم تا حالا چندبار پرداخته ام و بعد از این هم خواهم پرداخت؛ مثلا آن قدر به شفافیت علاقه دارم که همیشه در بازار وسایل صوتی و تصویری دنبال این ال سی دی‌هایی می‌گردم که شفافیتشان بیشتر باشد و هر چقدر هم هزینه داشته باشد، می‌پردازم.

یا همین آب استخر، چون دوست دارم همیشه شفاف باشد و زرد و کدر نشود، خانه‌ای خریده ام که استخر خصوصی کوچکی در حد ۱۵۰ متر دارد.

البته این طوری هم نیست که فقط خودم دنبال شفاف سازی باشم، خیر. حتی خانواده ام هم به شفاف سازی علاقه مندند و دارو‌هایی مصرف می‌کنند که اگرچه گران اند، برای شفاف کردن پوست خیلی خوب هستند. خیلی وقت‌ها هم شده که دارو برای شفافیت پوست جواب نداده است و باز برای شفاف سازی هزینه کرده ایم. مثلا برای رسیدن به شفافیت، عمل‌های جراحی خاصی انجام شد. همچنین، سعی می‌کنم کمتر کسی را به دفترم راه دهم که مبادا با ورودش گردوخاک هم وارد شود و شیشه‌های شفاف دفتر کارم غبارآلود شود.

بعد از آن سراغ مسئولی رفتیم که برخلاف مسئول قبلی زیاد از شفاف سازی خوشش نمی‌آمد.

ایشان گفت: به نظرم مردم فقط در مقام حرف می‌گویند که شفاف سازی دوست دارند، وگرنه الان یکی از شرکت‌های لبنیاتی دوغ‌های جدیدش دارد به سمتی پیش می‌رود که مثل آب شفاف باشد، ولی از آن طرف بازخورد‌ها نشان می‌دهد مردم زیاد از این حرکت دوغ شفاف مثل آب راضی نیستند. اصلا شما بگویید، اگر مردم واقعا شفاف سازی دوست دارند، پس چرا شیشه سرویس بهداشتی همه خانه‌ها مات است؟

خلاصه اینکه سعی کنید زیاد دنبال شفافیت نباشید، چون آخرسر ممکن است به دستمال کشیدن شیشه که نماد شفافیت است، بدجور معتاد شوید و تا آخر عمر نتوانید آن را ترک کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا روحیه شما با شفاف سازی می‌سازد؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->